قیمت و سفارش چاپ افست و چاپ دیجیتال در تهران
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

قیمت و سفارش چاپ افست و چاپ دیجیتال در تهران

آیا در مورد قیمت و سفارش چاپ افست و چاپ دیجیتال در تهران چیزی می دانید؟  شما می توانید به صورت آنلاین چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ تراکت، چاپ کارت ویزیت و…. در کمترین زمان و با تعداد تیراژ دلخواه به دو صورت چاپ افست و یا چاپ دیجیتال انجام دهید.

چاپ افست از طریق کتاب‌ها، نشریات و دیگر محتواهای خواندنی گرفته تا صنعت بسته‌ بندی محصولات مصرفی و انواع ملزومات تبلیغاتی کسب و کارها بر زندگی ما تاثیر فراوانی دارد.

مهم ترین تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست در استفاده نکردن از پلیت های چاپ است. چاپ دیجیتال از چاپگر های جوهر افشان و لیزری استفاده می کند.

دیجیتال نوعی چاپ حرفه‌ ای است که کیفیتی بالا نسبت به چاپ افست دارد. از این چاپ برای انجام سفارش‌های چاپی در تیراژ پایین استفاده می شود. به دلیل کم بودن تعداد مراحل و بالا بودن کیفیت میتوان به راحتی از هزینه بیشتر این چاپ چشم پوشی کرد.

هزینه چاپ افست و چاپ دیجیتال

هزینه چاپ دیجیتال در برابر با چاپ افست بسیار زیاد است اما استفاده از سیستم دیجیتال، در تیراژ پایین بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. در این سیستم، هزینه چاپ هر صفحه ثابت بوده و با افزایش تعداد تغییر نمی‌کند. سرعت چاپ در سیستم دیجیتال بسیار زیاد است.در سیستم‌ افست امکان تغییر داده‌ها وجود نداشت اما در سیستم دیجیتال، شما می‌توانید به راحتی بخشی از داده‌ها را تغییر دهید.

قیمت چاپ دیجیتال به طور مستقیم با نوع محصول چاپی، تعداد سفارش، ابعاد آن، جنس کاغذ به کار رفته و مواردی از این قبیل در ارتباط است. با این حال می توان گفت که این روش برای سفارشات با تعداد محدود و در تیراژ پایین مناسب بوده و استفاده از آن برای سفارشات با تیراژ بالا مقرون به صرفه و اقتصادی نخواهد بود.

برخی از افراد مطالب مفیدی را جمع آوری کرده اند و می خواهند این مطالب را به صورت یک کتاب به چاپ برسانند و یا گاهی برخی از اساتید دانشگاهی جزوه کلاسی خود را در قالب یک کتاب کوچک گردآوری کرده اند و قصد انتشار دارند که می توانند این مطالب را به صورت چاپ کتاب دیجیتال به تعداد دلخواه و در تیراژ پایین انجام دهند.

چاپ افست ارزان ترین روش چاپ با کیفیت فوق العاده در تیراژ های بالا است که برای تیراژ های تجاری یا پرتیراژ بسیار به صرفه تر است. یکی از کاربرد های چاپ افست چاپ کتاب است که این چاپ با قیمت چاپ پایین و تولید گسترده ی خود توانسته کتاب را بسیار راحت در دسترس علاقه مندان قرار بدهد.

تبلیغات و بسته‌بندی که بیشترین حجم محصولات چاپی را به خود اختصاص می‌دهند متکی به افست هستند. کیفیت محصول نهایی در چاپ افست بستگی به هدایت ، تخصص و تجهیزات فرد چاپگر دارد. و اصلی ترین تفاوت چاپ افست و دیجیتال در این است که عوامل بیشتری در کیفیت محصول نهایی چاپ افست دخالت دارند.

موارد مصرفی، دستگاه ها و تجهیزات، نیروی انسانی و… در هزینه ی چاپ افست تاثیرگذار است. قیمت های روزانه ی مواد مصرفی مانند کاغذ، جوهر، رنگ، روکش و… به طور مستقیم بر قیمت های نهایی در چاپ افست تاثیر دارند.

برای پروژه های بزرگ بهتر است از چاپ افست استفاده کنید چون هم به صرفه تر است و هم در چاپ بالا بهترین کیفیت را برای شما دارد. یکی از ویژگی های چاپ افست سرعت کار و دقت بالای ماشین است. یعنی کارهای پر تیراژ با سرعت بالاتری به شما تحویل داده می شوند.

برای سفارش چاپ افست و چاپ دیجیتال به کجا باید مراجعه کرد؟

چاپ افست و چاپ دیجیتال یکی از کاربردی ترین چاپ ها هستند که بهتر است برای چاپ به مراکز با تجربه و با سابقه عالی در تهران بروید که با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و دستگاه های چاپی همه ی خدمات چاپ دیجیتال را با بالاترین کیفیت انجام می دهند. و همچنین با کمترین هزینه و در کمترین زمان کار را به شما ارائه می دهند.

چاپ سینا یکی از این مراکز با سابقه در تهران است که شما می توانید با مراجعه حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان مشاوره رایگان در مورد چاپ مورد نظرتان را دریافت کنید. و یا استعلام قیمت چاپ افست و یا دیجیتال را از آن ها بگیرید و به صورت آنلاین به آن ها سفارش چاپ بدهید. و مطمئن باشید که کار شما با بهترین کیفیت و در کمترین زمان به دست شما می رسد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.